Publicitat convencional
La publicitat convencional és una altra manera de fer publicitat d'una forma més divertida i que
capta més l'atenció dels consumidors.
capta més l'atenció dels consumidors.
Estereotips
La publicitat també vol promoure una sèrie d' esteriotips.
La Barbie és una pepa amb unes mides de cos molt estrictes i fora de la realitat (cintura molt estreta,
cos prim, cara "perfecta", etc.) i està enfocada a les nines ja des de ben petites. Això fa
que vulguin aconseguir les seves proporcions i la seva bellesa. Aquest fet pot crear
problemes com per exemple l'anorèxia i sentiment d'angoixa per no tenir aquest cos.
També podem trobar estereotips en les begudes, com per exemple, la cervesa que és més potent i
forta va dirigida als homes i la coca-cola light que és lleugera i dolça va dirigida a les dones.
lunes, 8 de febrero de 2016
OS VISUALS
Hipèrbole
For extra strong extra long nails (per unes ungles extra fortes i llargues): el missatge que
ens vol transmetre aquest anunci és que aquest pinta-ungles ens proporcionarà unes ungles
molt fortes i llargues i es tracta d'una hipèrbole ja que és impossible obrir una llauna amb lés ungles.
Karana: Aquest publicitat ens vol transmetre el missatge de que amb aquest sac de dormir serà
com si te'n duguessis el llit de tant còmode que és el sac de dormir. Utilitza la hipèrbole ja que han
convertit el sac de dormir amb un llit plegat, cosa impossible.
Metàfora
Separate them (Separa'ls): aqui fa una metàfora amb el porc com a signe de brutor i grassa i el
missatge que ens vol transmetre és que aquest producte ens permetrà separar-los.
missatge que ens vol transmetre és que aquest producte ens permetrà separar-los.
Colgate: Aquest anunci utilitza el recurs de la metàfora com si el kiwi fos la boca i les dents, i les
llavors del kiwi fossin les miques. El missatge que ens vol transmetre és que amb aquesta pasta de
dents no ens quedarà ni una mica.
Personificació
El alimento para tu mejor amigo: aquest anunci ens vol transmetre el missatge de que comprem
el millor menjar per el nostre ca ja que és el nostre millor amic utilitzant la personificació d'un
ca menjant, donant així la sensació de que nosaltres podem anar a dinar amb ell.
el millor menjar per el nostre ca ja que és el nostre millor amic utilitzant la personificació d'un
ca menjant, donant així la sensació de que nosaltres podem anar a dinar amb ell.
Algunos hacen de la calle una selva: El missatge que ens vol transmetre aquest anunci és que amb
aquesta moto disfrutaras del carrer i podras fer el que vulguis, com si estassis a una selva on pots fer
el que vols. Ho aconsegueix utilitzant una personificació d'una girafa anant amb moto ja que és un animal
de la selva.
aquesta moto disfrutaras del carrer i podras fer el que vulguis, com si estassis a una selva on pots fer
el que vols. Ho aconsegueix utilitzant una personificació d'una girafa anant amb moto ja que és un animal
de la selva.
Analogia
You eat what you touch (Tu menges el què toques): Aqui s'utilitza l'analogia ja que li donen forma
de pa a un ca i ens vol transmetre el missatge de que menjam el que tocam, és a dir, si menjam
pa i hem tocat el ca no menjarem pà, sino que ens menjarem els gèrmens del ca.
de pa a un ca i ens vol transmetre el missatge de que menjam el que tocam, és a dir, si menjam
pa i hem tocat el ca no menjarem pà, sino que ens menjarem els gèrmens del ca.
Altres recursos dirigits a despertat les emocions:
Humor: Aquest anunci trob que està molt ben aconseguit ja que quan l'he vist he començat a riure i
té com a missatge que aquest producte fa tant nets els vidres que el peix s'ha de posar casc
per no estampar-se contra el vidre de la peixera.
té com a missatge que aquest producte fa tant nets els vidres que el peix s'ha de posar casc
per no estampar-se contra el vidre de la peixera.
Temor: Aquest anunci trob que crea temor ja que ens vol transmetre que si fumes t'estas cuicidant
a poc a poc.
a poc a poc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada